Pada snijeg :)


Sinoć je počeo padati snijeg. Mi obožavamo snijeg! Zapravo, Luna i ja obožavamo snijeg. Muž je pomalo skeptičan prema stvarima koje padaju s neba, pogotovo ako su hladne i mokre, ali smo ga uspješno smekšale. Luni je ovo prvi snijeg u životu. Na naslovnoj fotografiji su stope Lune i mog muža od sinoć. Ja fotkala 😀 Naravno da nismo mogli čekati do ujutro da izađemo van (čitaj: ja nisam mogla čekati). Kažem da Luna obožava snijeg zbog ovoga:

Kužite kako smo ga smekšale? 😉

Da, imam još najmanje deset videa Lune u snijegu. To možda nije u potpunosti normalno, ali baš me briga. Pada snijeeeeeeg!!!!! Sviđa mi se kako priroda izgleda prekrivena snijegom, kako se svima obrazi zarumene od hladnoće i svi su nekako veseli i jedva čekaju da ga napada dovoljno pa da se izađu igrati i to djeca i odrasli bez razlike. Super mi je i to kako se čini da uvijek padne vikendom, barem u Zagrebu, a ove godine ni zagrebačke zimske službe nisu bile iznenađene, pa su ulice lijepi očišćene, a ispod prozora svako malo čujemo ralicu. Thumbs up za zimske službe! 

Cool mi je i to kako, kad padne snijeg, nema loših vijesti. Jednostavno ne postoji crna kronika koja će doći na naslovnicu ako je taj dan padao snijeg, pogotovo ako je prvi u godini. Nitko ne želi čitati loše vijesti kad pada snijeg. Želimo gledati fotke iz cijele Hrvatske koje ljudi šalju portalima pa ih ovi objavljuju. Snijeg zimi je kao gužva na cestama ljeti, samo što se nitko ne iščuđava što pada snijeg.

Kad sam bila mlađa, sve obaveze su morale čekati kad bi pao snijeg. Kako sam rođena i odrasla u Dalmaciji, nisam se baš nagledala velikog snijega pa mi je to kad sam doselila u Zagreb bila prava atrakcija. Stajala bih ko mali blento kraj prozora i gledala kako s neba padaju velike bijele krpe smrznute vode. I danas, ako mi obaveze dozvole, volim sjesti pored prozora i gledati kako pada.

Snijeg je jedna od stvari koje mi instant poprave raspoloženje. Planiram maksimalno iskoristit vremenske prilike ovih par dana i vjerojatno ću si navuć barem prehladu, ali me nije previše briga (bit će me briga kad ne budem mogla spavat zbog začepljenog nosa). Aplikacija mi kaže da će u utorak počet padat ledena kiša (hint za zimske službe svugdje – aplikacija, The Weather Channel) pa se dotad idem valjat u snijegu s Lunom. Dobro se obucite i uživajte!

 

Komentiraj